Saturday, October 23, 2010

Wonderful Copenhagen


(Copenhagen November, 2009)

XOXO Nicky 

4 comments:

  1. beautiful pictures Nicky and thanks for your comment on the fur related post.

    It would be great tp know more about you to understand the background to your posts and pictures. Where are you from? where are you based? Maybe a post about you?

    Have a lovely day
    Dena

    ReplyDelete
  2. :) Jag föredrar att förbli lite anonym, men jag bor i Skåne och är född i Budapest, Ungern. Jag är utbildad Visual Merchandiser och jobbar just nu som dekoratör och kampanjansvarig. Såg nu att du oxå var svensk, så vi kan skriva på svenska :) Ha det bra! XX Nicky

    ReplyDelete
  3. Jag har totalt missat att du har bytt bloggadress! Nu får jag spara denna här nya!

    Så du har varit i härliga Köpenhamn. Blir alltid så sugen att köpa blommor när jag är där. Kan inte förstå varför dem är så mkt billigare på andra sidan sundet.

    Du får också ha en fortsatt fin kväll.

    ReplyDelete
  4. Sjalvklart. Hade ingen aning om att du ocksa ar Svensk. Jag bor i London och jobbar for BBC, bloggar vid sidan.

    Kram Dena x

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to post your comments. Your support is greatly appreciated!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...