Saturday, November 6, 2010

Let it snow!


XOXO Nicky 

2 comments:

  1. Hej Nicky!
    Trevligt att du har hittat till min blogg.
    Hoppas du trivs här och stannar kvar ;)

    Vilka fina och inspierarande bilder och kollage du gör! Polyvore är riktig bra.

    Ha en fortsatt bra söndagskväll!
    Kram A

    Ps. Jag kan verkligen rekommendera Mason Pearson borsten, en riktig bra investering jag har gjort.

    ReplyDelete
  2. Jag bara älskar dina kollage! Helt underbara och skapar enorma ha-begär! Har försökt mig på Polyvore ett par gånger, men kollagen blir pyttesmå när jag sparar ner dem på min dator. Får nog sätta mig igen och försöka ikväll för det är ju så läckert!

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to post your comments. Your support is greatly appreciated!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...